السبت 1 يونيو 2024 | 10:43 ص

خبيث.. تعليق مثير من ياسمين عز بعد انفصال نيللي كريم عن زوجها

شارك الان

علقت الإعلامية ياسمين عز، على انفصال الفنانة نيللي كريم من زوجها الفنان هشام عاشور، وذلك خلال تقديمها حلقة جديدة من برنامجها كلام الناس المذاع على شاشة قناة mbc مصر.

وقالت ياسمين عز: النهاردة من دقايق النجمة انتشرت أخبار عن طلاق نيللي كريم وهشام عاشور، ودايمًا وطول الوقت مش بحب أقول أخبار طلاق، ومش بحب نكون طرف فيها.

وتابعت: عاوزة أقول إن حياة الفنان أو الشخصية العامة مش خاصة، والناس هتفضل تفتش وتحب تسمع أخبارك سواء اتجوزت أو اتطلقت، وأتمنى نقف عن إعلان الطلاق ومالناش دعوة بقى بأسباب الطلاق، مالناش علاقة مش موضوعنا ومش قصتنا، وربنا يقدم لهم اللي فيه الخير.

وأضافت: ناس كتير بتتجوز وتطلق، ويستوقفني أن محدش بقى بيعمر ودي من المؤشرات الخطيرة في المجتمع، وكل واحدة تحافظ على جوزها لأن مؤخرًا محدش بيعمر مش عارفين ده بسبب عين ولا حسد.

وأكدت: دايمًا الشخصيات العامة والمشاهير اللي بيوروا حياتهم للناس مابيعمروش، فلازم تبقى خبيث في حياتك الشخصية، عشان تعمري مع جوزك سواء شخصية عامة أو مش عامة، داري على جوزك وداري على جوزك وبيتك ومتنشريش ومتعلنيش وماتبينيش إنك سعيدة، اتخابثي يا مدام عشان العواقب مش سليمة.